Voihan korona vol5!

Jo reilu 200 tanssijaa on löytänyt online.suntanssi.fi tanssitunnit, hienoa! Tällä hetkellä sivustolta löytyy 8 erilaista opetusvideota ja lisää ladataan joka viikko.

Online tuntien lisäksi, tarjoamme nyt kausikorttilaisille mahdollisuutta varata Sun Tanssistudion tanssisali omia treenejä varten. Salia voi varata ti 14.4.2020 alkaen ma-to klo: 15-19 välillä tunniksi kerrallaan. Salin voi varata max 2 henkilölle, joilla molemmilla on Sun Tanssistudion kausikortti kevät2020. Jos molemmissa saleissa on 2 henkilöä ja minä olen vastaanotossa, pysymme silti alle 10 henkilön kokoontumisessa ja turvavälit on helppo säilyttää. Kausikorttilaisille salin käyttö ei maksa mitään. Myös muut kuin kausikortin kevät2020 maksaneet asiakkaat voivat varata salia, mutta heille salin käyttö maksaa 8 € / h.

Tanssistudiolle voi tulla vain TÄYSIN TERVEENÄ ja kädet pitää pestä saippualla sekä tullessa että lähtiessä. Siivoan salit päivittäin huolellisesti.

Tanssisalin voi varata minulta spostitse tai whatsapp viestillä (kaisa@suntanssi.fi / 050 5431134). Muista kirjoittaa viestiin nimesi, kun varaat salia! Jos et jostain syystä pääse paikalle varattuna ajankohtana, muista ilmoittaa siitä minulle myös.

Iloista pääsiäistä!
Kaisa